Reclamații/Retragere din contract
1. Instrucțiuni privind dreptul consumatorului de a se retrage din contract
1.1 Consumatorul are dreptul de a se retrage din contract fără a oferi un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii bunurilor, termen care se consideră a fi respectat dacă notificarea de retragere este trimisă vânzătorului cel târziu în ultima zi a termenului. Se consideră că bunurile au fost preluate de către consumator în momentul în care consumatorul sau o terță parte desemnată de consumator, cu excepția curierului, a preluat toate părțile din bunurile comandate.
1.2. Consumatorul își poate exercita dreptul de retragere din contract trimițând un e-mail la adresa: magazin@zambetalb.ro. Vă rugăm să atașați formularul de mai jos la e-mailul dvs.
FORMULAR PENTRU RETRAGEREA DIN CONTRACT – Descărcați documentul
1.3. Vânzătorul rambursează consumatorului, în termen de 14 zile de la data primirii retragerii consumatorului, plățile legate de retragere și primite de la consumator în temeiul contractului sau în legătură cu acesta. Vânzătorul rambursează consumatorului plata menționată în fraza precedentă în același mod în care a fost folosită de consumator pentru a plăti bunurile, cu excepția cazului în care consumatorul și vânzătorul convin altfel. Vânzătorul nu este obligat să returneze plata către consumator înainte ca bunurile să îi fie livrate. De asemenea, consumatorul se poate retrage din contract sub rezerva livrării bunurilor înainte de începerea perioadei de retragere.
1.4. Consumatorul nu se poate retrage dintr-un contract al cărui obiect este:
- vânzarea de bunuri închise într-un ambalaj de protecție care nu pot fi returnate din motive de sănătate sau de igienă și al căror ambalaj de protecție a fost deteriorat după livrare. Ambalajul complet al benzilor este prevăzut cu o folie de protecție transparentă. În caz de deteriorare, bunurile nu pot fi returnate.
1.5. Costurile directe de returnare a bunurilor sunt suportate de consumator. Este în interesul cumpărătorului să se asigure că produsul este ambalat pentru transport într-un ambalaj adecvat și suficient de protector, care să îndeplinească cerințele de transport al bunurilor fragile, cu asigurare. Vă recomandăm să imprimați formularul completat și să îl includeți în pachetul pe care îl trimiteți la adresa de mai jos (prin oficiul poștal recomandat sau prin curierat). Vânzătorul vă recomandă să asigurați bunurile atunci când le trimiteți pentru reclamație. Plata ramburs nu este acceptată de vânzător.
2. Cum se procedează în cazul reclamațiilor și retururilor
2.1. Completați următorul formular de reclamație, pe care îl puteți descărca de aici. Formularul completat va fi MAI ÎNTÂI trimis la următoarea adresă de e-mail: magazin@zambetalb.ro.
2.2. Imprimați formularul de cerere completat și includeți-l în pachetul pe care îl trimiteți.
2.3. Trimiteți pachetul împreună cu formularul de reclamație la următoarea adresă:
Zambetalb.ro
Olicon Logistics s.r.o.
Trabantská 692, 190 15 Praha-Satalice, Republica Cehă
2.4. Cumpărătorul trebuie să se asigure, în interesul său, că produsul este ambalat pentru transport în materiale de ambalare adecvate și suficient de protectoare, care să îndeplinească cerințele privind transportul de bunuri fragile, cu asigurare. Costul direct al livrării bunurilor la adresa respectivă este suportat de consumator. Pentru retururile în termen de 14 zile (fără a indica un motiv), acceptăm numai bunuri nedespachetate și nefolosite.
3. Termenul de soluționare a unei reclamații
3.1. Vânzătorul sau angajatul autorizat al acestuia este obligat să proceseze reclamația în termen de 30 de zile de la data reclamației. După expirarea acestei perioade, consumatorul are dreptul de a se retrage din contract sau are dreptul de a schimba produsul cu un produs nou [în conformitate cu articolul 18 alineatul (4) din Legea privind protecția consumatorilor].